Zoeken:


Waar ben ik

Start - Support - Remote Support

Datascan Remote Support

 

Wij doen altijd ons uiterste best u te verzekeren van goede service en ondersteuning.

 

Hierdoor kan het voorkomen dat één van onze printspecialisten u verzoekt om toestemming voor hulp op afstand.

 

Indien u hiermee instemt, klik dan op de onderstaande button, waarna u het Remote Support programma kunt downloaden en uitvoeren.

alt

Wij zullen u daarna vragen om het unieke ID-nummer en het wachtwoord. Dit ID-nummer en het wachtwoord zijn uitsluitend van toepassing op déze remote sessie. Zonder uw toestemming wordt geen verbinding gelegd met uw pc en daarnaast kunt u te allen tijde de verbinding verbreken.

 

Werkwijze:

 

alt

1.     Kies voor Uitvoeren.

2.     Indien nodig nogmaals kiezen voor Uitvoeren.

3.     Kies Ja en Doorgaan om toestemming te geven de applicatie TeamViewer uit te voeren.

4.     Het volgende scherm word u getoond:

alt

5.     Geef de getoonde ID en het wachtwoord door aan onze medewerker.

6.     Het remote support wordt nu gestart.

 

 
Datascan bv ©2017