Zoeken:



Waar ben ik

Start - Oplossingen - Digitaliseren - eCopy - eCopy ShareScan Office

De beste oplossing om papieren documenten vast te leggen, te verwerken en te verbinden in online kantoor-workflows.

 

Als kenniswerker, manager en administratief medewerker moet je iedere dag meer doen in minder tijd door papieren te converteren naar elektronische documenten. Oplossingen voor scannen op aanvraag worden steeds belangrijker om de productiviteit te verhogen en bedrijfsprocessen sneller te laten verlopen. Deze oplossingen automatiseren workflows die voor iedereen toegankelijk zijn, rechtstreeks via het kopieerapparaat.

Met eCopy ShareScan Office kun je papieren documenten scannen & gebruiken in je dagelijkse workflows voor samenwerking, DTP en archivering. Naast veilig scannen naar e-mail, scannen naar pc en scannen naar bestand biedt ShareScan Office je de mogelijkheid om gescande documenten automatisch te converteren naar doorzoekbare pdf-bestanden en bewerkbare Microsoft Word- en Microsoft Excel-bestanden. Bovendien kun je verbinding maken met je documentbeheersysteem.

 

Belangrijkste functies:

 

  • De beste scan- en OCR-oplossing voor multifunctionele printers om de producitiveit te verhogen – Onze ongeëvenaarde gebruikersinterface maakt training overbodig, is aantrekkelijk en geeft snel rendement.
  • Superieure gebruiksvriendelijkheid – Van enkele aanmelding (single-sign-on/SSO) en OCR en routing met één druk op een knop tot uitschuivende menu's en snelle toegang tot persoonlijke favorieten; ShareScan Office is het eenvoudige antwoord als je zoekt naar een hulpmiddel voor het stroomlijnen van kantoorworkflows met grote hoeveelheden papier. Je kunt een voorbeeldafbeelding bekijken, adressen selecteren in je persoonlijke e-mailadresboek en e-mailverzendingslijsten kiezen via het touchscreen van het kopieerapparaat.
  • Papieren originelen automatisch converteren naar nauwkeurige, opgemaakte en bewerkbare digitale exemplaren– Je kunt Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden met kolommen, afbeeldingen en tabellen scannen, converteren en bewerken. Je bespaart tijd en geld dankzij de grote nauwkeurigheid, waardoor je minder dubbel werk hoeft te doen.
  • Ongeëvenaarde integratie met e-mail en -bestandssystemen – Je hebt toegang tot algemene en persoonlijke adresboeken en kunt bladeren in mappen vanaf het kopieerapparaat; je hoeft niet terug te gaan naar je bureau om documenten te archiveren of rond te sturen. De "Express"-modus zorgt voor automatisering van routinematige e–maildistributie en verzonden e–mailberichten worden weergegeven in de persoonlijke map ’sVerzonden items". Dankzij offlineverwerking en -meldingen kun je grote batches laten verwerken terwijl je rustig naar je werkplek kunt gaan.
  • Gestroomlijnd archiveren met flexibele ECM-opties –eCopy ShareScan Office werkt naadloos samen met inhoudbeheer, netwerkmappen, SQL-databases en meer. je kunt verbinding maken met toonaangevende ECM's, zoals SharePoint, RightFax, EMC Documentum, iManage WorkSite, OpenText DM of OpenText eDOCS.
  • Extra profijt van investeringen in Microsoft-producten – ShareScan Office werkt naadloos samen met Active Directory®, Exchange, SharePoint, Access®, en met programmaconnectoren die zijn ontwikkeld door andere softwarebedrijven met behulp van de ShareScan SDK.
  • Lagere kosten voor documentverwerking – Dankzij snelle en nauwkeurige herkenning en conversies kun je meer processen automatiseren, de productiviteit verhogen en je bedrijf een extra duwtje in de rug geven.

 


 

 

 
Datascan bv ©2017