Waar ben ik

Start - Nieuws - Persberichten - Datascan brengt Netaphor's belangrijke nieuwe versie van SiteAudit op de markt

maandag 03 mei 2010 12:20

SiteAudit 4.0 biedt je de mogelijkheid om een onbeperkte set Web rapporten op te maken, waarin alle aspecten van de prestaties van een printerpark getoond worden op het gebied van inventarisatie, supplies (toner cartridges e.d.) leveringen en diensten, inclusief informatie voor de Key Performance Indicators (KPI's).

Datascan, de distributeur van SiteAudit, brengt Netaphor’s belangrijke nieuwe versie van Managed Print Services-tool op de Nederlandse markt.

Met SiteAudit Versie 4.0 van Netaphor Software bieden wij je de meest uitgebreide rapportagemogelijkheden en Key Performance Indicators van de Managed Print Services (MPS)-industrie.

Irvine, CA (PRWEB) 29-04-2010 - Netaphor, een leverancier van Managed Print Services (MPS) software, kondigde vandaag een belangrijke nieuwe versie aan van haar SiteAudit tool. SiteAudit 4.0 biedt de mogelijkheid om een onbeperkte set Web rapporten op te maken, waarin alle aspecten van de prestaties van een printerpark getoond worden op het gebied van inventarisatie, supplies (toner cartridges e.d.) leveringen en diensten.

Naast dat het de meest robuuste rapportagefuncties biedt voor de MPS-industrie, voorziet SiteAudit ook in Key Performance Indicators (KPI's) voor het meten van en beter inzicht hebben in de kosten, het gebruik en de staat waarin het printerpark verkeert.

SiteAudit 4.0 wordt geleverd met 50 standaardrapporten en biedt de mogelijkheid om onbeperkte ad hoc-rapporten die voldoen aan specifieke bedrijfseisen. Van ieder met SiteAudit gemaakt overzicht (of gefilterde weergave) kan een rapport gegenereerd worden. Deze rapporten kunnen bekeken worden vanuit een browser binnen een intranet of via het internet met een beveiligingscontrole door gebruikersidentificatie. De informatie uit de rapporten stellen u in staat de juiste actie te ondernemen om de kosten van de supplies, inventaris, operaties en andere kosten van beheer van het printerpark met maar liefst 30 procent te verminderen. Partners kunnen rapporten publiceren op een geïnstalleerde website.

Je kunt hiermee de volgende belangrijke gebieden beheren:

• Meterstanden
  • Supplies (toner cartridges e.d.) en onderhoud
  • SLA-prestaties
  • Inventariswijzigingen
  • Printergebruik en kosten
  • Voortgang van Key Performance Indicators

De door SiteAudit verzamelde uitgebreide gegevens en de opgeslagen geschiedenis van de printerparkcapaciteiten voorzien de KPI’s van informatie. Deze KPI's meten de vorderingen van de organisatie door het bijhouden van het printergebruik, kostenoptimalisatie, de dienstverlening en "groene" milieudoelstellingen.

De release van SiteAudit 4.0 is gepland op 3 mei aanstaande. Klanten en partners kunnen de 14-dagen trial versie downloaden vanaf de website Netaphor (www.netaphor.com)

Download SiteAudit 14-Day trial version

Key Performance Indicators (PKI's)

Uitvoering